Double Click lanceert Preventicons

Dit is nog eens een klant met potentie. Preventicons heeft nogal een propositie. “voor de prijs van een paar koppen koffie per medewerker per maand gaan uw kosten gerelateerd aan langdurig verzuim tussen de 10- en 20% naar beneden.

Na de ontwikkeling van de huisstijl, een aantal moviegraphics heeft DoubleClick ook de website van Preventicons onlangs opgeleverd.

Zowel tekst, vormgeving, content als beeld is door DoubleClick verzorgd. Een eigentijdse WordPress website met veel content. De komende maanden zal de site Google geoptimaliseerd worden.

www.preventicons.nl

Conversie met Directmail van 14%? (visual rolstoelmailing met oude pand.
Dat zijn cijfers waar je mee thuis kunt komen. In samenspraak met Deze opdrachtgever hebben we een DM actie opgezet om financiers te vinden voor maatschappelijk verantwoord vastgoed. Een pakkende en inspirerende visual en verder weinig tekst heeft voor deze opmerkelijke conversie gezorgd. Benieuwd hoe we dit aanpakken? En of we dit ook voor uw organisatie kunnen realiseren. We dagen u graag uit voor een inspirerende sparsessie. En bereid je voor op wat harde woorden:)

We hebben voor de sparsessie twee voorwaarden: “u zorgt voor de koffie, wij voor het gebak”. We horen graag van u.

Terug naar nieuws

Contact

Prunellalaan 12a
5582 HB Waalre
040 292 60 80
info@double-click.nl