De ontwikkeling van dit traject start met een vraag en direct een antwoord van de opdrachtgever op zijn eigen vraag. “ik wil een brochure en we hebben auto’s en een heel goede timmerman, en oh ja, de metselaar die we hebben is fantastisch.
Op dat moment hebben we voorzichtig de rem aangetrokken… Als ik een huis van een miljoen laat bouwen, ga ik er vanuit dat je een goede timmerman hebt, dat je metselaar mooi kan stapelen. De vraag is, heb ik genoeg vertrouwen in je presentatie om te geloven dat je het aan kunt om een huis van een miljoen, op tijd, netjes en binnen budget op te leveren.
Appearance is alles bij deze doelgroep. De gedurfde afbeeldingen waarmee we sterke punten accentueren zonder een gebouw, steen of metselaar te laten zien heeft vanaf de introductie gescoord. In 7 weken tijd is een brochure, website, personeelsadvertenties en een beursaankleding gerealiseerd. Door gebruik te maken van een milieu vriendelijke lak en niet gebleekt papier hebben we zonder concessies te doen aan de uitstraling ook nog een steentje bijgedragen aan een beter milieu.
WAT DOET DOUBLECLICK NOG MEER VOOR DEZE KLANT 〉
Terug naar home